Šī gada 24. martā Biznesa augstskolā Turība notiks biznesa seminārs aktīviem studentiem – Latvian Youth to Business Forum, ko organizē starptautiskās jauniešu organizācijas AIESEC Latvijas filiāle.
Pasākuma gaitā 210 studentiem būs iespēja iepazīties ar aktuālām tendencēm mārketinga, talantu vadības un korporatīvās sociālās atbildības jomās.
Seminārā piedalīsies tādu labi pazīstamu uzņēmumu kā Unilever, RIMI, British American Tobacco, Coca Cola Hellenic pārstāvji, kā arī viesi no Latvijas vadošās augstskolas – Stockholm School of Economics in Riga.
Dienas kārtībā ir gan kopējas, gan paralēli notiekošas lekcijas, kas veltītas katram no trijiem foruma ietvaros apskatītajiem tematiem. Tas dos jauniešiem iespēju iegūt padziļinātas zināšanas tieši viņu interesējošājā jomā.
Papildus vadošo profesionāļu lekcijām, programmā ir iekļautas arī grupu darbi, kuru laikā dalībniekiem būs iespēja pielietot iegūtās zināšanas darbībā.
Seminārs ir laba iespēja, lai iegūtu jaunus darījumu kontaktus un labāk iepazīt pieaicinātās kompānijas, arī kā potenciālos darba devējus.
Par pasākuma atbalstītājiem kļuva Turība, Zaķumuiža, Dan Sukker, Nordic Sugar, EP Informācijas birojs un Latvijas Datoru centrs.
Reģistrācija dalībai Latvian Youth to Business Forum turpināsies līdz 22. martam speciālajā interneta mājas lapā ŠEIT. Dalība seminārā ir bezmaksas.
AIESEC – tā ir jauniešu bezpeļņas organizācija, kas tika dibināta 1948. gadā un dotajā brīdī apvieno vairāk kā 50 tūkstošus dalībniekus 107 pasaules valstīs. Galvenie uz studentiem un neseniem absolventiem orientētie darbības virzieni ir starptautiskās apmaiņas programma, līderības pieredze un globāla apmācību vide. Katru gadu AIESEC organizē un rīko vairāk kā 470 tnacionālā un starptautiskā līmeņa konferences, nodrošina 10,000 prakses vietas ārzemēs un 10,000 vadības līmeņa pozīcijas projektu un pasākumu organizēšanā